مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-07سياسي

ضرورت تامین آب شرب پایدار برای مردم چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب شرب پایدار برای مردم چهارمحال و بختیاری باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش سلیمانی دشتکی صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرکرد ویترین استان چهارمحال و بختیاری است شورای شهر شهرکرد باید برای بقیه شهرهای استان الگو باشد لذا انتظار می رود در اجرای وظایف و اختیارات به نحو احسنت عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از حساس ترین و حیاتی ترین امورات شورا انتخاب شهردار است تصریح کرد: کسی که به شورا ورود پیدا می کند مسئولیت پذیرفته تا بدون مزد و منت به مردم خدمت کند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: شورا از چند منظر دارای اهمیت و جایگاه ویژه می باشد، شورا مسئولیت دینی عقلی و قانونی دارد و از منظر اسلام، اساس و بنیان شورا برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی می باشد که سوره های شورا و آل عمران و احادیث پیامبر و ائمه اطهار مبین این موضوع می باشد، همچنین شورا پشتوانه قانونی دارد و نه اصل از قانون اساسی به جایگاه شورا اشاره کرده اما آنچه در واقعیت اتفاق افتاده فاصله زیادی با قانون اساسی دارد و ما باید دولت و مجلس را مجاب کنیم تا شوراها از وضع موجود خارج وبه واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین آب شرب پایدار برای مردم چهارمحال و بختیاری

ضرورت تامین آب شرب پایدار برای مردم چهارمحال و بختیاری