مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-06سياسي

دستگاه قضاء برای جذب قضات و کارمندان جدید اقدام می کند


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از دستور جذب نیروهای جدید برای دستگاه قضاء خبر داد و گفت: این امر به صورت ویژه در دستورکار قرار دارد اما نباید از نگهداشت نیروهای انسانی مجموعه غافل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدباقر الفت، معاون رییس قوه قضاییه، در آیین تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان البرز که در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد، گفت: این قیام سرآغاز نهضت اسلامی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشور بود که ایران را دچار تغییر تراز سیاسی کرد.

وی با بیان اینکه سربازی نهضت امام خمینی (ره) باعث افتخار است، افزود: امام راحل (ره) به عنوان بنیانگذار و معمار جمهوری اسلامی، انقلاب اساسی در طراز اداره و نظام سیاسی کشور ایجاد کردند و در یک حرکت انقلابی، مدبرانه و عاقلانه، در سال 57، اجتماعی از تمام عقاید حاکم بر کشور را با تاکید بر وحدت کلمه با حفظ دو رکن جمهوری و اسلامی بودن کشور ایران تشکیل دادند تا روز 22 بهمن ماه، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در ادامه با آرزوی توفیق همکاران قوه قضاییه در امر خدمتگذاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضاء برای جذب قضات و کارمندان جدید اقدام می کند

دستگاه قضاء برای جذب قضات و کارمندان جدید اقدام می کند