مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-06اقتصادي

گزارش جامع بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد


سومین گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران با نگرشی جامع به ابعاد مختلف سطح خرده فروشی این صنعت در سال 1401 توسط مجموعه دانش بنیان هایمارت منتشر شد.

- سومین گزارش سال بازار سوپرمارکتی ایران با نگرشی جامع به ابعاد مختلف سطح خرده فروشی این صنعت در سال 1401 توسط مجموعه دانش بنیان هایمارت منتشر شد.

در سال 1401 اتفاقات مهمی در بازار خرده فروشی روی داد که اهم آن حذف ارز ترجیحی ، افزایش شدید نرخ ارز ،تغییرات قیمت جهانی مواد اولیه، تورم بالا و ادامه روند قیمت های دستوری بود.

این گزارش با رصد بیش از 89000 بارکد از 9921 برند در 342 گروه کالایی و با استفاده از فناوری نوین و روشهای علمی تهیه شده است که در نوع خود جامع ترین و دقیق ترین محسوب می شود.

البته این گزارش ناظر بر بازار آنلاین و فروشگاه های زنجیره ای نیست بلکه خرده فروشی در سطح سوپرمارکت های مستقل را بررسی کرده است.

جالب است بدانید حدود 99 درصد بازار محصولات سوپرمارکتی ایران آفلاین است و بیش از 85 درصد فروش نیز مربوط به سوپرمارکت ها (غیر زنجیره ای) است که مبنای گزارش هایمارت است.

علاوه بر گزارش های کلان و معرفی برترین های صنعت، تغییرات مهم این بازار نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به عنوان مثال مطالب زیر را در گزارش می بینیم: اندازه بازار گروه های کالایی اینکه هر گروه کالایی چه میزان از سهم کالاهای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جامع بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد

گزارش جامع بازار سوپرمارکتی ایران منتشر شد