مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-28دانش

منتخبان جشنواره اقوام ایران زمین تجلیل شدند


منتخبان سومین جشنواره «اقوام ایران زمین» در دو بخش عکس و تایپوگرافی نام ایران در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل شدند.

- ایسنا/لرستان منتخبان سومین جشنواره اقوام ایران زمین در دو بخش عکس و تایپوگرافی نام ایران در آیین اختتامیه این جشنواره تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیین اختتامیه سومین جشنواره اقوام ایران زمین که امروز، هفتم خردادماه با حضور رشید جعفرپور، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از سوی جهاد دانشگاهی واحد لرستان و با مشارکت مرکز لرستان شناسی، دانشگاه لرستان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سالن همایش های دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، از منتخبان این جشنواره در دو بخش عکس و تایپوگرافی نام ایران تجلیل شد.

در بخش عکس ضمن تجلیل از داوران این بخش متشکل از علی‎رضا فرزین، عزیز بابانژاد و حسن غفاری از برگزیدگان سیدعلی رضویان، طاهره منصورنژاد و فریدآزادی که به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

همچنین در بخش تایپوگرافی نام ایران ضمن تجلیل از داوران این بخش شهرام کاظمی، مریم امیری و علی حسین پور از برگزیدگان بهمن شمس، عاطفه امیدی و ستاره عامری که به ترتیب اول تا سوم شدند، با اهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان جشنواره اقوام ایران زمین تجلیل شدند

منتخبان جشنواره اقوام ایران زمین تجلیل شدند