مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-06اجتماعي

هنر و موسیقی؛ موثرترین راهکار شناسایی استعداد کودکان طیف اتیسم


مدیرعامل مؤسسه خیریه اُتیسم کاشان گفت: هنر و موسیقی در مدارس مخصوص کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم ارائه می شود، زیرا هنردرمانی و موسیقی درمانی، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل مؤسسه خیریه اُتیسم کاشان گفت: هنر و موسیقی در مدارس مخصوص کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم ارائه می شود، زیرا هنردرمانی و موسیقی درمانی، نقاط قوت این گروه از توانیابان را شناسایی و بر پرورش این استعدادها تاکید می کند.

مریم خیامی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کودکان مبتلا به اُتیسم، بیشتر به صورت دیداری فکر می کنند و مهارت های نقاشی، موسیقی، کاردستی و سفال می تواند به شکلی منظم ارائه شود و آنها بارها یک کار هنری را انجام دهند تا سرانجام در این کار مهارت پیدا کنند.

وی افزود: تلاش می کنیم با استفاده از هنر درمانی برای این گروه از شهروندان جامعه، هویت مستقلی تعریف کنیم تا آنها بتوانند ظرفیت های خود را شناخته و در جامعه به جایگاه متناسب با توانایی های خود برسند و با رسیدن به سن بزرگسالی در مسیر اشتغال قرار گیرند.

مدیرعامل موسسه خیریه اُتیسم کاشان تاکید کرد: هنر درمانی به مبتلایان اُتیسم کمک می کند تا با کشف و پرورش استعدادهای هنری خود بتوانند با جهان اطراف خود ارتباط برقرار کنند و کیفیت تصور و توانایی فکرهای تجسمی، توانایی تشخیص و زبان بدن، مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر و موسیقی؛ موثرترین راهکار شناسایی استعداد کودکان طیف اتیسم

هنر و موسیقی؛ موثرترین راهکار شناسایی استعداد کودکان طیف اتیسم