مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-03پزشكي

وزیر بهداشت: ایران با وجود همه تحریم ها در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در آیین کلنگ زنی 2 طرح بهداشتی در خانمیرزا و آلونی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت به موفقیت کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود همه تحریم ها، ایران در درمان و پیشگیری از گسترش کرونا به عنوان یک کشور موفق عمل کرد و به عنوان یک کشور موفق و پیشرفته در درمان کرونا شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در آیین کلنگ زنی 2 طرح بهداشتی در خانمیرزا و آلونی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت به موفقیت کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: هم اکنون ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای حوزه سلامت منطقه تبدیل و در این زمینه پیشرفت های خوبی حاصل شده است.

عین اللهی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خردادماه افزود: این روزها، ایام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و دل ها متوجه امام راحل است ، روح بلند امام توانست این انقلاب را به نتیجه برساند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دوران رژیم پهلوی، ایران یک کشور وابسته به سایر کشورهای دنیا بود و منابع ما را آمریکایی ها و غربی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ایران با وجود همه تحریم ها در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرد

وزیر بهداشت: ایران با وجود همه تحریم ها در پیشگیری از کرونا موفق عمل کرد