مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-11سياسي

مردم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب باشند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه های بزرگ و کلیدی استان باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه های بزرگ و کلیدی استان باشند.

سید احسان عسکری روز یکشنبه 21 خرداد 1402 در نشست هماهنگی مصوبات سفر ریاست جمهور افزود: برای تحقق مهمترین اهداف سفر رییس جمهوری به استان باید با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام کنیم.

وی از سفر قریب الوقوع دکتر رییسی و هیات دولت به استان خبر داد و اظهارکرد: باید از این فرصت برای پروژه های استان منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب پیرامون پروژه های بزرگ و کلیدی استان باشند.

عسکری تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد باید از سفر رییس جمهور به استان نهایت استفاده را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب باشند

مردم کهگیلویه و بویراحمد در سفر رییس جمهور منتظر شنیدن خبرهای بسیار خوب باشند