مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:052023-05-31حوادث

70 کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 70 کیلو گرم مواد مخدر ودستگیری 3نفر قاچاقچی موادمخدر وتوقیف دو دستگاه خودرو مورد استفاده آنان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتمایی و برقراری نظم و امنیت و اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اینکه فردی در قالب خانوادگی و شگردهای خاص خودشان بصورت حرفه ای و جاسازی قصد انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به استان فارس را دارد مراتب فوق در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان دشتستان با همکاری و هماهنگی با پلیس مواد مخدر استان و شهرستان دشتی در یک عملیات منسجم دو دستگاه خودرو را توقیف و در بازرسی از خودرو ها تعداد 43 بسته تریاک از یکی خودروها و در بازرسی خودرو دیگر تعداد 31 بسته تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود جمعا به مقدار70 کیلوگرم کشف و ضبط گردید.

پلیس ضمن متلاشی نمودن این باند هر سه نفر متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی دشتستان در پایان با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر این بار نیز با هوشیاری پلیس از رسیدن به مقاصد شوم خود بازماندند، به نقش تعیین کننده اخبار و اطلاعات در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد

70 کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد