مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-11اقتصادي

لزوم بهینه سازی مصرف آب در تهران / مصرف کنترل نشود آب قطع می شود


بهینه سازی مصرف آب می تواند راهی برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب آن هم در آستانه تابستان و افزایش دما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اوایل خرداد بود که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، محسن اردکانی با انتقاد از شیب صعودی مصرف آب در روزهای ابتدایی خرداد گلایه کرده و گفته بود: با وجود آنکه مصرف آب امسال در اردیبهشت ماه نسبت به سال گذشته قابل قبول بوده، اما در چهارم خردادماه از ساعت 12 تا 12.

45 در هر ثانیه 52 هزار لیتر آب مصرف شده است که این رقم به طور میانگین در آن روز 41 هزار لیتر بوده، درحالی که سال گذشته در این زمان 37 هزار لیتر آب مصرف شده است.

به گفته اردکانی مدیریت بهینه مصرف آب شرب در دسترس ترین راه حل مشکل کم آبی تهران است در صورتی که بارش به اندازه کافی نباشد، راهی برای تأمین آب اضافی نداریم و در این شرایط باید همه ما به مدیریت مصرف آب توجه بیش تری داشته باشیم.

اردکانی در حالی از این مسائل سخن به میان آورده است که تنها دو درصد از مشترکان شهر تهران بیش از دو برابر الگو مصرف می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: مشترکانی که در ماه بیش از 48 مترمکعب آب مصرف می کنند، در مرحله اول تذکر و در صورتی که مصرف را کاهش ندهند، اخطار دریافت می کنند و در صورت بی توجهی به اخطارها، برای رعایت حقوق سایر شهروندان، آب مشترکان بد مصرف را در ساعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهینه سازی مصرف آب در تهران / مصرف کنترل نشود آب قطع می شود

لزوم بهینه سازی مصرف آب در تهران / مصرف کنترل نشود آب قطع می شود