مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19سياسي

انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری از سر گرفته می شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سدکوچری به ساوه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی استان مرکزی از 31 خردادماه سال جاری از سر گرفته می شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سدکوچری به ساوه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی استان مرکزی از 31 خردادماه سال جاری از سر گرفته می شود.

حجت الاسلام محمد سبزی در گفت وگو با ایسنا، انجام تشریفات مناقصه برای اجرای این طرح بزرگ عمرانی را موجب وقفه یک ساله در اجرای این طرح بزرگ عمرانی دانست و با بیان اینکه در سال گذشته از بین شرکت کنندگان در مناقصه قرارگاه خاتم الانبیاء برنده شد، اظهار کرد: با تجهیز کارگاه در نقاط مختلف خط انتقال آب سهم ساوه اجرای این پروژه عصر روز چهارشنبه 31 خردادماه با حضور مقاماتی از وزارت نیرو و استانداری مرکزی از سر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون کار لوله گذاری 35 کیلومتر از مسیر خط انتقال این طرح از منطقه دودهک دلیجان به سمت ساوه انجام شده است، افزود: در سفر هیات دولت به استان مرکزی 500 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه طرح به طول تقریبی 95 کیلومتر اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری از سر گرفته می شود

انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری از سر گرفته می شود