مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-17اجتماعي

رییس سازمان اورژانس کشور از مناطق مرزی خوزستان بازدید می کند


رییس سازمان اورژانس کشور به منظور بازدید از مناطق مرزی خوزستان و مرزهای شلمچه و چذابه ظهر امروز وارد اهواز شد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان اورژانس کشور به منظور بازدید از مناطق مرزی خوزستان و مرزهای شلمچه و چذابه ظهر امروز وارد اهواز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در جریان این سفر ظهر امروز (27 خردادماه) از ساختمان جدید و دستاوردهای مدیریت اورژانس خوزستان در سال 1402، پروژه اسکیلب مرکز آموزش و آمبولانس شبیه ساز (برای دانشجویان فارغ التحصیل)، واحد سیار CPR اداری مجهز به AED و پایگاه های افتتاح شده و واحدهای نقلیه، دیسپچ مجهز به سامانه تله کاردیوگرام و MCMC بازدید کرد.

در جریان بازدید دکتر میعادفر، فیلم های مستند نجات جان نوزاد، کلیپ تلاش اورژانس در حوادث متروپل، سیل و اربعین 1401 پخش شد و وی از عملکرد اورژانس خوزستان ابراز رضایت کرد.

رییس سازمان اورژانس کشور در سفر خود به خوزستان، به مناطق مرزی شلمچه و چذابه که دو پایانه از پایانه های شش گانه خروج زائران اربعین هستند، سفر می کند و بنا بر اعلام وی در جلسات آتی که با مدیران استانی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود، چالش های سال گذشته بررسی و راه حل برون رفت از مشکلات و نواقص را ارائه می شود تا خدمات بهتری به زائران اربعین حسینی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اورژانس کشور از مناطق مرزی خوزستان بازدید می کند

رییس سازمان اورژانس کشور از مناطق مرزی خوزستان بازدید می کند