مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:172023-06-12اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، ایجاد بندر خشک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در دیدار با استاندار بر تقویت همراهی و مشارکت های اقتصادی بخش خصوصی و دولتی استان تاکید کردند.

شهرام زارع، رییس اتاق بازرگانی استان در این نشست با اشاره به چالش های بخش تولید، گفت: اهتمام دولت سیزدهم در همراهی و حمایت از بخش خصوصی می تواند نقش موثری در رفع این چالش ها داشته باشد.

وی افزود: این استان دارای پنج محصول برند جهانی است و با حمایت بیش از پیش از تولیدکنندگان این عرصه می توانیم سهم خود را از میزان صادرات کشور افزیش دهیم.

زارع هواپیمای باربری را از مهمترین نیازهای تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان برشمرد و گفت: اگر زمینه ای برای کرایه چنین هواپیمایی در استان فراهم شود در صادرات محصولات تولیدی استان تسهیل گری می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری همچنین در این دیدار خواستار تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی استان برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، ایجاد بندر خشک، کمک به تامین نقدینگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شود

منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شود