مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-01اقتصادي

کمک 12 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان اقبالیه


رییس کمیته امداد اداره اقبالیه گفت: طی سال گذشته مردم نیکوکار با کمک های مختلف خود بیش از 12 میلیارد و 203 میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی بیان کرد: طرح های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد که براساس این طرح ها به نیازمندان و محرومان کمک می شود.

وی ادامه داد: طی سال گذشته بیش از 12 میلیارد و 203 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است که بیش از 57 میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از 24 میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمندان جمع آوری شده است.

رییس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: همچنین بیش از 548 میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان، بیش از یک میلیارد و 543 میلیون تومان مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری و بیش از 717 میلیون تومان مشارکت مردم در جشن عاطفه ها را شاهد بوده ایم.

وی افزود: در این مدت بیش از 467 میلیون تومان کمک مردمی در طرح احسان حسینی، بیش از 575 میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی و بیش از 658 میلیون تومان مشارکت مردمی در اطعام و افطاری داشته ایم.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: طی این مدت بیش از یک میلیارد و 408 میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 12 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان اقبالیه

کمک 12 میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان اقبالیه