مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-06سياسي

صدا و سیما اعتماد نظام و مردم را تقویت کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: صدا و سیما باید اعتماد و وثوق بین نظام و ملت را تقویت کرده و امیدآفرینی را در رأس برنامه های خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: هرگونه عزل و نصب حق مدیران ارشد صدا و سیما است و ما وظیفه همکاری با مدیران این مجموعه را داریم و به هیچ وجه در این عزل و نصب ها دخالتی نداریم.

وی ضرورت توجه به مؤلفه های همبستگی و وحدت را در جامعه با همراهی رسانه ملی یادآور شد و تصریح کرد: صدا و سیما جای تشدد و شکاف نیست چرا که دشمن مترصد فرصتی است تا عرصه صدا و سیما و رسانه ملی را میدان تاخت و تاز تفکر و اندیشه انحرافی خود کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضرورت همگرایی و هبستگی را به دور از ایجاد اختلاف یادآور شد و گفت: ایجاد اختلاف فاجعه و سم مهلکتی است که باید از آن پرهیز کرده و به صورت جدی مسئولان رسانه ملی در بحث وحدت آفرینی و انجام مأموریت های حساس در این حوزه پیشقدم شوند.

آیت الله عاملی با قدردانی از حضور معاون امور استان های صدا و سیما در آیین معارفه مدیرکل جدید صدا و سیما افزود: از مدیریت قبلی قدردانی می کنیم و امیدواریم مدیریت جدید که از فرزندان این خطه هستند در انجام مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما اعتماد نظام و مردم را تقویت کند

صدا و سیما اعتماد نظام و مردم را تقویت کند