مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-07اجتماعي

اختصاص زمین به خانواده های چندفرزندی در شیراز


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس اعلام کرد که با هدف کمک به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در شیراز، زمین به سرپرست این خانوارها تعلق خواهد گرفت.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس اعلام کرد که با هدف کمک به تامین مسکن خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در شیراز، زمین به سرپرست این خانوارها تعلق خواهد گرفت.

زهرا یقطین در جمع برخی اعضای تشکل های دانشجویی شیراز، بیان کرد: استان فارس به عنوان یکی از استان های پایلوت در اجرای طرح جامع حمایت از زنان سرپرست خانوار در مرحله آموزش راهبران و شناسایی این گروه از بانوان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استاندرای فارس، یقطین با بیان اینکه در قالب این طرح 17 استان کشور قرار است به صورت پایلوت برای توانمندسازی و حمایت از 15 هزار بانوی سرپرست خانوار اقدام کنند، خاطرنشان کرد که سهم استان فارس در این طرح 780 نفر است.

یقطین با بیان اینکه هر یک از بانوان با مجموعه چالش ها و مشکلاتی مواجه است، عنوان کرد: در قالب این طرح پایلوت قرار است پس از احصای شناسنامه ای از شرایط و ابعاد زندگی هر یک از این خانواده ها، راهبری برای پشتیبانی در کنار بانوی سرپرست خانوار قرار گیرد و پس از توانمندسازی با دریافت تسهیلات اشتغالزایی به خود اتکایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین به خانواده های چندفرزندی در شیراز

اختصاص زمین به خانواده های چندفرزندی در شیراز