مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-13پزشكي

طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع از اول مردادماه در قم آغاز می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به موضوع اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: این طرح از اول مردادماه اجرایی می شود و معاونت های مختلف دانشگاه ملزم به همکاری و تشکیل کارگروه های مختلف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری در جلسه  هیئت رییسه این دانشگاه، با اشاره به نقش مهم خیرین حوزه سلامت گفت: باید از ظرفیت این عزیزان در راستای توجه به نیازهای استان استفاده و بر این اساس برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به تجهیزات پزشکی در حوزه درمان گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و هیئت امنای ارزی نیز به کمک استان آمده که در آینده نزدیک تجهیزات وارد مراکز درمانی قم خواهد شد.

مصری گفت: همچنین باید معاونت درمان در زمینه اقتصاد درمان برنامه ریزی های لازم را داشته و بکوشد تا در کنار خدمات رسانی مطلوب به همشهریان، در این زمینه نیز گام بردارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم موضوع آموزش و توسعه فضاهای آموزشی را مورداشاره قرار داد و گفت: در این زمینه توسعه پردیس دانشگاه مدنظر است که باید دنبال شده و در آن مجموعه پروژه های خوابگاه پسران دانشجو، دانشکده پزشکی و تجهیز مجموعه ورزشی در اولویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع از اول مردادماه در قم آغاز می شود

طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع از اول مردادماه در قم آغاز می شود