مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03اقتصادي

افزایش 59 درصدی آب سد های استان خوزستان نسبت به سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس صدریان فر، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در مجموع 19 میلیون متر مکعب آب به مخازن سد های استان وارد شده که در مقایسه با پارسال 59 درصد بیشتر و حدود هفت درصد نسبت به میانگین .

- مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در مجموع 19 میلیون متر مکعب آب به مخازن سد های استان وارد شده که در مقایسه با پارسال 59 درصد بیشتر و حدود هفت درصد نسبت به میانگین بلند مدت کاهش بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عباس صدریان فر، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در مجموع 19 میلیون متر مکعب آب به مخازن سد های استان وارد شده که در مقایسه با پارسال 59 درصد بیشتر و حدود هفت درصد نسبت به میانگین بلند مدت کاهش بوده است.

 صدریان فر وضعیت سد کرخه را متفاوت از سایر سد های خوزستان عنوان کرد و افزود: آورده امسال این سد دو میلیارد و 200 میلیون متر مکعب و حدود 41 درصد پرشدگی ظرفیت بوده که در مقایسه با میانگین بلندمدت 49 درصد کمتر است که نشان می دهد در خشکسالی هیدرولوژیکی به سر می بریم.

  مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: میزان ذخیره آب در زنجیره سد کارون را حدود 11.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 59 درصدی آب سد های استان خوزستان نسبت به سال گذشته

افزایش 59 درصدی آب سد های استان خوزستان نسبت به سال گذشته