مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:552023-05-30سياسي

در همایش «آرمان امام در شریان امت» چه گذشت؟


همایش «آرمان امام در شریان امت» عصر امروز با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، نائب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از چهره های سیاسی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش آرمان امام در شریان امت عصر امروز سه شنبه 9 خرداد به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سالن همایش های مسجد امام صادق تهران با حضور شخصیت های مختلف سیاسی و اعضای این شبکه برگزار شد.

حسینی: آنهایی که مدعی بودند زبان دنیا را بلدند، حتی زبان کشورهای هم زبان ما را هم نفهمیدند سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور  ضمن تبریک دهه کرامت گفت: در ایام شادی اهل بیت گفتن و خندیدن باعث رضایت اهل بیت است، و از این ها مهم تر گره گشایی از کار دیگران هست که باعث شادی و شفاعت اهل بیت می شود.

حسینی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره برنامه های چند روز گذشته دولت گفت: برنامه هفتم توسعه دیروز نهایی شد و به زودی به مجلس تحویل داده می شود، هم چنین دو وزیر به مجلس معرفی شد، که الحمدالله یک وزیر امروز از نمایندگان محترم رای اعتماد گرفت.

وی افزود: در بحث برنامه هفتم، آقای قالیباف یک نامه به رهبر انقلاب نوشتند و ایشان هم چند مورد اضافه کردند و ارجاع دادند به دولت و به زودی همه این نکات نهایی خواهد شد و تحویل مجلس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در همایش «آرمان امام در شریان امت» چه گذشت؟

در همایش «آرمان امام در شریان امت» چه گذشت؟