مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-28ورزشي

آغاز ثبت نام طرح ملی «رحله» در چهارمحال وبختیاری


ثبت نام نهمین دوره طرح ملی «رحله» در قالب حفظ شبانه روزی جزء 30 و سوره مبارکه بقره در تابستان ویژه آقایان 14 تا 22 سال در چهارمحال وبختیاری آغاز شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری ثبت نام نهمین دوره طرح ملی رحله در قالب حفظ شبانه روزی جزء 30 و سوره مبارکه بقره در تابستان ویژه آقایان 14 تا 22 سال در چهارمحال وبختیاری آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قائدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه این طرح امسال برای نخستین بار در استان و در مدرسه علمیه قائمیه فرخ شهر برگزار می شود، اظهار کرد: ثبت نام نهمین دوره طرح ملی رحله در قالب حفظ شبانه روزی جزء 30 و سوره مبارکه بقره در تابستان ویژه آقایان 14 تا 22 سال در استان آغاز شده است.

مسئول طرح ملی رحله در چهارمحال وبختیاری ادامه داد: این طرح از سوی مؤسسه بیت الحزان استان فارس و همکاری مدرسه علمیه فرخ شهر برگزار می شود که علاوه بر حفظ قرآن کریم با اردوهای زیارتی و تفریحی، کلاس های اخلاق و احکام، برنامه های ورزشی روزانه، کلاس های تجوید، روخوانی و روانخوانی، صوت و لحن، تفسیر قرآن کریم و .

همراه خواهد بود.

قائدی با بیان اینکه طرح ملی رحله از 15 تیرماه تا 31 مردادماه برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح ملی «رحله» در چهارمحال وبختیاری

آغاز ثبت نام طرح ملی «رحله» در چهارمحال وبختیاری