مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14پزشكي

مصائب بیماران ضایعه نخاعی غرب کشور


ضایعه نخاعی های غرب کشور این روزها زیر سایه عدم بازگشت بیمارستان بهشتی به بهزیستی اند، مسیری که تمامی معلولان و توانیابان همدانی را نیز از خدمات توانبخشی جامع محروم ساخته است.

- خبرگزاری مهر ، استان ها: چند سال پیش که دکتر مکارچی مالک ساختمان شهید بهشتی که یک هتل آپارتمان بود، به ایران آمد و مالکیت این مکان را در اختیار سازمان بهزیستی قرار داد تا به معلولان خدمات رسانی کند، اما بعد از فوت وی در سال 87 این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد و هم چنان نیز این روند ادامه دارد.

این وضعیت درحالی است که از یک سو، معلولان همدانی این روزها با پیشروی پروژه بیمارستان اکباتان و تخلیه بیمارستان بهشتی و نقل مکان آن به بیمارستان مذکور، چشم انتظار بازگشت آن به بهزیستی و ارائه خدمات به این جامعه هدف هستند و از سویی دیگر بارها در رسانه ها از سوی مسئولین مربوطه عنوان شد که با ساخت بیمارستان اکباتان، بیمارستان بهشتی به آنجا نقل مکان می کند.

حال، با توجه به اینکه در نیمه اردیبهشت ماه سال جاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح بیمارستان اکباتان در همدان خبر داده است، باز هم این مطالبه پیش می آید که صحبت ها بر سر بازگشت بیمارستان بهشتی به جامعه هدف بهزیستی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب بیماران ضایعه نخاعی غرب کشور

مصائب بیماران ضایعه نخاعی غرب کشور