مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-06ورزشي

استان مرکزی بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی در همه حوزه ها، بزرگان بسیاری را پرورش داده و بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استان مرکزی در همه حوزه ها، بزرگان بسیاری را پرورش داده و بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد.

بهنام نظری، سه شنبه 16 خرداد ماه، در پنجمین پیش نشست همایش ملی هویت و پیشرفت با محوریت استان مرکزی و با موضوع هویت در قرآن کریم اظهار کرد: هویت یکی از مولفه های مهمی است که هر فرد و گروه و کشوری می خواهد از آن بهره مند شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل هویت اصیل و چیستی مهم خود در چهل واره دومش قرار گرفته است و یک هویت دینی بسیار مهم و عظیم دارد.

استان مرکزی 25 درصد از مفاخر ایران را به خود اختصاص داده و در حوزه های دین، فرهنگ و سیاست و ورزش بزرگان بسیاری را پرورش داده است و بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد.

نظری با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد مفاخر دینی همچون امام خمینی(ره) بوده است افزود: انقلاب اسلامی ایران که بیش از سیصد هزار شهید تقدیم کرده است، انقلابی است که به برکت وجود امام خمینی(ره) شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد

استان مرکزی بار بزرگی را در حوزه هویت ملی به دوش می کشد