مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-16اقتصادي

رشد 78 درصدی بودجه عمرانی دهیاری های استان قزوین


مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین گفت: با افزایش 78 درصدی نسبت به سال قبل، 542 میلیارد تومان بودجه در اختیار دهیاری های استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لیلا غریب اظهار کرد: بر مبنای پیگیری عملی عدالت و حمایت از اقشار محروم به خصوص در مسیر آبادانی روستاها بودجه عمرانی روستاهای استان قزوین افزایش چشمگیری داشته است.

وی افزود: بر این اساس با افزایش 78 درصدی نسبت به سال قبل، 542 میلیارد تومان بودجه در اختیار دهیاری های استان قرار گرفته است.

  مدیرکل امور روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: این بودجه از محل مالیات بر ارزش افزوده در اختیار دهیاران قرار گرفته تا با نظارت اعضای شورای روستا در اموری چون زیرسازی معابر، جدول کشی و آسفالت معابر روستایی صرف شود.

این مسئول افزود: در برخی از روستاها به تناسب جمعیت و محرومیت سهم اعتبار از مالیات ارزش افزوده در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفندماه سال گذشته رشد 3 برابری را نشان می دهد.

غریب خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات توسعه روستایی در استان رسوب اعتبارات عمرانی به خصوص در فصل سرما است که لازم است در این زمینه دهیاران با فوریت نسبت به انتخاب پیمانکار و صرف اعتبارات موجود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 78 درصدی بودجه عمرانی دهیاری های استان قزوین

رشد 78 درصدی بودجه عمرانی دهیاری های استان قزوین