مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-31سياسي

تاسیس آزمایشگاه مرجع و برج های فناوری در دستور کار دانشگاه تهران


رییس دانشگاه تهران از ایجاد برج های فناوری و آزمایشگاه مرکزی خبر داد و گفت: این آزمایشگاه در زمینی به متراژ 3 هزار متر مربع در نزدیکی خیابان انقلاب در 11 طبقه تاسیس می شود که دو طبقه آن نیز ساخته شده است و این زمین به آزمایشگاه مرکزی ناحیه نوآوری تبدیل خواهد شد.

- رییس دانشگاه تهران از ایجاد برج های فناوری و آزمایشگاه مرکزی خبر داد و گفت: این آزمایشگاه در زمینی به متراژ 3 هزار متر مربع در نزدیکی خیابان انقلاب در 11 طبقه تاسیس می شود که دو طبقه آن نیز ساخته شده است و این زمین به آزمایشگاه مرکزی ناحیه نوآوری تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مقیمی امروز در مراسم افتتاح ناحیه نوآوری تهران، گفت: در روزهای آغازین مسئولیت در دانشگاه تهران یک هدفگذاری کیفی و کمی برای توسعه پارک ها داشتیم و در یک دوره 4 ساله باید 2 هزار واحد فناور و شرکت های دانش بنیان را در دانشگاه تهران ایجاد کنیم که هدف بسیار بزرگی است چرا که قبلاً فقط 180 شرکت در دانشگاه تهران مستقر بوده است.

وی با اشاره به افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران، گفت: امروز نقطه عطفی در الگوسازی شراکتی بین نهادهای مختلف است.

نهادهای چهارگانه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت علوم، شهرداری تهران و دانشگاه تهران این تفاهم نامه را امضا کردند و هر کدام نیز هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس آزمایشگاه مرجع و برج های فناوری در دستور کار دانشگاه تهران

تاسیس آزمایشگاه مرجع و برج های فناوری در دستور کار دانشگاه تهران