مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-10ورزشي

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی ها!


چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوییس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد! - چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوییس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در بانکوک تایلند، رکابزنان کشورمان امروز در بخش تایم تریل انفرادی رده سنی بزرگسال به مصاف رقبای خود رفتند اما ناکامی ورزشکاران ایران در کسب مدال یا حتی عنوان مناسب در این بخش تکرار شد.

در مسابقه امروز، سمیه یزدانی لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در ماده تایم تریل انفرادی به دلیل پنچری از ادامه رقابت بازماند.

اما در بخش مردان، حسین عسگری در ماده تایم تریل به دلیل دیر رسیدن به خط شروع زمان از دست داد و در نهایت با ثبت زمان یک ساعت و 4 دقیقه و 11 ثانیه و 77 صدم ثانیه به عنوان شانزدهمی بسنده کرد.

در این ماده ورزشکاران کشورهای قزاقستان، تایوان و مغولستان اول تا سوم شدند.

ناکامی ورزشکاران ما به این مسئله نیز ختم نشده و جریمه پرداختی به مبلغ 250 فرانک سوییس به دلیل عدم تطابق لباس آیدین علیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی ها!

از پنچری تا دیر رسیدن به خط شروع/ جریمه، شاهکار ناکامی ها!