مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-02سياسي

امام خمینی(ره) فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود


امام جمعه بهاباد با اشاره به ویژگی ها و سیره زندگانی امام خمینی(ره) گفت: امام راحل در تمامی ابعاد شخصیتی فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود.

- یزد- امام جمعه بهاباد با اشاره به ویژگی ها و سیره زندگانی امام خمینی(ره) گفت: امام راحل در تمامی ابعاد شخصیتی فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با گرامیداشت 14 خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب امام خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی اظهار داشت: مجلس خبرگان در اقدامی بجا و شایسته ایشان را جانشین امام(ره) کردند و هر روز بیشتر از گذشته مردم درمی یابند که چقدر این انتخاب خدایی و الهی بود که راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

امام جمعه بهاباد بااشاره به اینکه امام خمینی (ره) با داشتن شخصیتی منحصر به فرد که کمتر در میان رهبران جهان وجود داشت، توانست در سطح جهان بدرخشد و با افکار الهی خود دنیایی را شیفته اندیشه های خود کند، افزود: امام (ره) معمار و طراح نهضت اسلامی در زمان ستم شاهی بود و این معماری عظیم با وجود شخصیتی عارف، سیاسی، فقیه، مفسر، مردمی و رنج دیده مردم تحقق یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود

امام خمینی(ره) فردی جامع برای امامت انقلاب اسلامی بود