مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:102023-05-28دانش

پذیرش دانشجو بدون کنکور در رشته تربیت مربی علوم قرآنی


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت از ارائه رشته تربیت مربی علوم قرآنی در این مرکز آموزشی خبر داد و افزود: کلیه علاقمندان می توانند بدون کنکور و با سوابق تحصیلی خود در این رشته ثبت نام کنند.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت از ارائه رشته تربیت مربی علوم قرآنی در این مرکز آموزشی خبر داد و افزود: کلیه علاقمندان می توانند بدون کنکور و با سوابق تحصیلی خود در این رشته ثبت نام کنند.

رضا فدایی در گفت وگو با ایسنا، از آغاز پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی - کاربردی جهاد دانشگاهی رشت خبر داد و اظهار کرد: پذیرش دانشجویان در رشته های کاردانی و کارشناسی بدون کنکور خواهد بود.

وی از ارائه رشته تربیت مربی علوم قرآنی در این مرکز آموزشی خبر داد و افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت تنها مرکز علمی کاربردی در سطح استان است که در رشته تربیت مربی قرآن دانشجو می پذیرد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت با بیان اینکه پذیرش دانشجو در رشته تربیت مربی قرآن کریم در مقطع کاردانی است، تصریح کرد: کلیه علاقمندان می توانند با سوابق تحصیلی خود در این رشته ثبت نام کنند.

فدایی، تربیت افرادی متخصص و کارآمد در زمینه علوم قرآنی و آموزش مفاهیم آن را یکی از نیازهای دائمی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تربیت مربی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در رشته تربیت مربی علوم قرآنی

پذیرش دانشجو بدون کنکور در رشته تربیت مربی علوم قرآنی