مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-11اجتماعي

بوشهری ها از فردا گرمای 49 درجه را تجربه می کنند


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای 48 ساعت آینده پیش بینی شده با تشدید گرما، دمای هوا در شهرهای غیرساحلی استان بوشهر به 49 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، هادی سالاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما، دمای هوا در هفت شهرستان این استان به فراتر از 40 درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: در مدت یاد شده اهرم، برازجان، دیر و خورموج دمای 45 درجه، کنگان و عسلویه دمای 43 درجه و جم دمای 42 درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

سالاری ادامه داد: برای 48 ساعت آینده نیز پیش بینی شده با تشدید گرما دمای هوا در شهرهای غیرساحلی استان بوشهر به 49 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی رطوبت در استان، رطوبت هوا در عسلویه و دیر به 86 درصد رسید و بوشهر و خارگ نیز به ترتیب رطوبت 74 و 72 درصدی را تجربه کردند.

هادی سالاری بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد برای امروز تا روز سه شنبه در ساعت هایی از بعدازظهر تا اوایل شب، سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها از فردا گرمای 49 درجه را تجربه می کنند

بوشهری ها از فردا گرمای 49 درجه را تجربه می کنند