مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:552023-06-01سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی: به برجام امیدی نیست


احتمال بهبود روابط با مصر پس از عربستان، به عنوان دومین کشور عربی که ایران در سال های گذشته با آن تنش داشته، این گمانه را تقویت کرده است که اراده ی نظام سیاسی بر این شده که بدون مذاکره مستقیم با خود غرب به رهبری امریکا و تنها با تنش زدایی منطقه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل خبرآنلاین، در این میان اگر چندی پیش نام خیابانی در کنسولگری عربستان در مشهد تغییر کرد، چه بسا در روزهای آینده نیز شاهد باشیم نام خیابان خالد استانبولی نیز به خاطر رعایت حال دولت مصر تغییر کند.

رویه ی خوبی در تنش زدایی آغاز شده که به نظر می رسد شروعی بر بازگشت عقلانیت به سیاست خارجی ایران باشد و گویی مشکلات فزاینده اقتصادی طوری دامنگیر خود دولت شده باشد که ضرورت توجه به منافع ملی در سیاست خارجی را به عنوان یک واقعیت جایگزین ماجراجویی خارجی کرده است.

اما آیا می توان امیدوار بود که این تنش زدایی منطقه ای برای به دست آوردن منافع ملی با استفاده از یک سیاست خارجی راهگشا، آبی بر آتش اقتصاد بحران زده ی ایران باشد؟ در همین باره خبرآنلاین به سراغ یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اصولگرا رفته است.

در این باره حسین نوش آبادی نماینده ورامین در برابر پرسش های ما قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی: به برجام امیدی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی: به برجام امیدی نیست