مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 18:302023-05-31سياسي

11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است


11 شرکت تولیدی زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی در مرحله احیا و راه اندازی مجدد قرار دارند .

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: 11 شرکت تولیدی زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی در مرحله احیا و راه اندازی مجدد قرار دارند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با محوریت حمایت حقوقی و قضایی لازم از شرکت ها و واحدهای تولیدی ورشکسته با حضور ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران برگزار شد، 46 نفر از مدیران واحدهای تولیدی خصوصاً شرکت های زیر نظر اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران در فضایی تخصصی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، اقتصادی، بانکی صنعتی و نظارتی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این نشست، گزارشی از تدابیر و ابتکارات صورت گرفته در احیا و افزایش تولید در واحدهای تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی ارائه شد.

وی افزود: دادگستری کل استان تهران در سه حوزه رسیدگی به پرونده های قضایی، استفاده حد اکثری از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران به حمایت از سرمایه گذاری مشروع و کارخانجات، شرکت ها و واحدهای تولیدی در سطح استان تهران و واحدهایی که در سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است

11 شرکت جدید در مرحله احیا و راه اندازی مجدد است