مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:252023-05-28اقتصادي

جزییات نخستین حراج خرده فروشی/ مزایده خودرو از تیرماه


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به جزییات نخستین حراج خرده فروشی این سازمان که از دیروز آغاز شده است، گفت: مزایده خودروهای سواری در تیرماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالمجید اجتهادی، در آیین رونمایی و برگزاری نخستین حراج خرده فروشی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، درباره این حراج و تفاوت آن با مزایده های برخط اظهارکرد: این حرارت از روز گذشته آغاز شده است و مردم می توانند تا روز سه شنبه هفته جاری نهم خرداد ماه کالاهای موجود در حراج را مشاهده کنند و از روز سه شنبه ساعت 8 صبح تا ساعت 20 همان روز زمان ارائه پیشنهاد و رقابت فراهم خواهد شد.

وی افزود: از ویژگی های این حراج مشخص و شفاف بودن قیمت های پیشنهادی متقاضیان در هر حراج، بازگرداندن مبلغ پایه به عنوان ودیعه حداکثر تا 24 ساعت، فاقد اشکال و ایراد بودن کالاهای عرضه شده در حراج و غیره است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه آیا با توجه به مشخص بودن قیمت های پیشنهادی این امکان برای سودجویان و دلالان فراهم می شود که با پیشنهاد قیمت های بالا بتوانند این کالاها را جمع آوری و با قیمت بالاتر در بازار به فروش برسانند، افزود: اساساً با توجه به اینکه برخلاف مزایده ها پاکت های دربسته وجود ندارد و قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نخستین حراج خرده فروشی/ مزایده خودرو از تیرماه

جزییات نخستین حراج خرده فروشی/ مزایده خودرو از تیرماه