مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-17اقتصادي

عقد بیش از 90 میلیارد تومان قرارداد صنعتی در دانشگاه امیرکبیر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سال قبل بیش از 90 میلیارد تومان قرارداد صنعتی داشتیم که این رقم غیر از طرح های کلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمدجواد شهرابی عامری در مورد تاثیر آمایش رشته های دانشگاهی در بهبود کیفیت امر پژوهش در بین دانشگاهیان گفت: برای اینکه بتوانیم با صنعت ارتباط بهتری برقرار کنیم، لازم است رشته های کاربردی و مورد نیاز صنعت و بازار را مدنظر قرار دهیم.

عامری تصریح کرد: در این امر باید به نکاتی توجه داشت از جمله اینکه باید رشته های اساسی و پایه ای موجود در دانشگاه را تقویت کرد.

در این زمینه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از گذشته به عنوان جامع ترین دانشگاه کشور پیشرو بوده و رشته هایی مانند پلیمر، پتروشیمی، مهندسی پزشکی، تجهیزات نفت در کشور منحصربه فرد عمل کرده و اصلا به طور خاص در برخی از این علوم دانشکده تاسیس کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر در ادامه با بیان اینکه رشته ها باید نیازسنجی شوند، اظهار کرد: اگر رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز صنعت و آنچه کشور می خواهد ، انتخاب شود؛ نه تنها مانعی در رشد پژوهش نیست بلکه خروجی کیفی تحقیقات و پژوهش ها دقیق تر خواهد شد و از نظر اشتغال و موثر بودن دانشگاهیان و تحقیقات آن ها در صنعت نیز بهتر ایفای نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد بیش از 90 میلیارد تومان قرارداد صنعتی در دانشگاه امیرکبیر

عقد بیش از 90 میلیارد تومان قرارداد صنعتی در دانشگاه امیرکبیر