مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-30اقتصادي

نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان بررسی شد


مدیر امور اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان از برگزاری جلسه هماهنگی نحوه اجرای طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و استقرار سامانه شما (شبکه ملی اعتبار) در استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان از برگزاری جلسه هماهنگی نحوه اجرای طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و استقرار سامانه شما (شبکه ملی اعتبار) در استان خبر داد.

   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، سجاد اجاقلو در جلسه طرح ملی کالا برگ الکترونیکی و استقرار سامانه شما (شبکه ملی اعتبار) که در محل اتاق اصناف، با هدف هماهنگی اولیه نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان تشکیل شد، اظهار کرد: برنامه دولت در گام نخست عرضه 10 کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای بجای پرداخت نقدی یارانه البته به صورت اختیاری است.

وی افزود: در حال حاضر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حال راه اندازی و آموزش برنامه های کاربردی لازم از جمله شما (شبکه ملی اعتبار) است تا از این طریق ابتدا فروشگاه های زنجیره ای و در ادامه همه فروشگاه ها این برنامه را نصب و به شهروندان خدمات ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان بررسی شد

نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان بررسی شد