مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-02اجتماعي

برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س)


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهمترین برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) را اعلام کرد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهمترین برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) را اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در نامه ای به مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، گزارشی از مهمترین برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، در پیوست این نامه با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت حضرت امام در سطح ستاد استان، شهرستان و منطقه به منظور برنامه ریزی، پشتیبانی و سیاستگذاری برنامه ها و ابلاغ بخشنامه بزرگداشت حضرت امام به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان با موضوعات یک قاب یک خاطره ، نامه ای به حضرت امام نویسندگان فردا و قرائت یکی از غزلیات حضرت امام به صورت ویدئو کست، تهیه و تولید محتوای فرهنگی چند رسانه ای با موضوع معرفی سیره حضرت امام خمینی(س) در شبکه آموزشی دانش آموزان شاد و شبکه های اجتماعی در اختیار شوراها و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س)

برنامه های کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت امام خمینی(س)