مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-01سياسي

رییس دادگستری کل استان فارس: شهر سلامت شیراز پرچمدار قطب پزشکی کشور خواهد شد


رییس دادگستری کل استان فارس با هدف حل مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع روند ساخت شهر بین المللی سلامت شیراز از این پروژه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در این بازدید گفت: از آنجا که شیراز قطب پزشکی کشور است نیاز مبرمی به تأسیس شهر سلامت دارد لذا از سال 1386 اقدامات اولیه برای راه اندازی این شهرک انجام شده است.

رییس دادگستری کل استان فارس ادامه داد: از سال 1386 تاکنون در مقاطعی به دلایل مختلف عملیات اجرایی برای احداث این شهرک متوقف شده اما اخیرا اقدامات خوبی توسط هیأت مدیره جدید منطقه ویژه اقتصادی برای راه اندازی این شهر سلامت صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه استان فارس نیاز مبرمی به احداث شهر سلامت دارد، بیان کرد، در حال حاضر به دنبال دلایل توقف عملیات و انجام نشدن کار در این شهر سلامت در طول این سالها هستیم و در واقع دادگستری به شدت به دنبال چرایی توقف عملیات در طول این سالها برای ساخت شهر بین المللی سلامت است.

وی افزود: درصدد هستیم هر چه سریعتر تدابیر لازم برای تسریع عملیات در این منطقه اتخاذ شود و دادگستری مکاتبات لازم را برای صدور هر چه سریعتر مجوزها انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری کل استان فارس: شهر سلامت شیراز پرچمدار قطب پزشکی کشور خواهد شد

رییس دادگستری کل استان فارس: شهر سلامت شیراز پرچمدار قطب پزشکی کشور خواهد شد