مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-08ورزشي

آبادان ظرفیت لازم را برای پایلوت برنامه های آموزش و پرورش دارد


شهر آبادان ظرفیت پایلوت برنامه های مختلف کشوری آموزش و پرورش را دارد.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اخیراً در جلسه ای که با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان داشتم، مشکل کمبود نیروی انسانی در شهرهای آبادان و اروندکنار را مطرح کردم و او بر استفاده از ظرفیت های ورودی سهمیه های جدید به منظور رفع این مشکل تاکید کرد.

وی افزود: میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزی که یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دانش آموزی در سال گذشته بود، نشان داد که شهر آبادان ظرفیت لازم را برای اجرای همایش ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی و همچنین سایر رویدادهای دانش آموزی کشوری به عنوان یک پایلوت دارد.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: مقرر شده تا جایگاه شورای آموزش و پرورش خوزستان ارتقا پیدا کند و به عنوان نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در این شورا حضور پیدا کنم.

مولوی با اشاره به شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: از مسئول اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در خوزستان دعوت کردم و مقرر شده به مدت چهار روز در این استان حضور داشته باشد.

وی توضیح داد: مسئول اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت های دانش بنیان خوزستان نشست برگزار خواهد کرد و در همان جلسه تسهیلات به صورت آنلاین اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادان ظرفیت لازم را برای پایلوت برنامه های آموزش و پرورش دارد

آبادان ظرفیت لازم را برای پایلوت برنامه های آموزش و پرورش دارد