مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:462023-06-17پزشكي

انجام 65 پیوند در زمینه استفاده از سلول های خون بندناف در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معصومه نوری در حاشیه گردهمایی آموزشی کارشناسان فنی بانک خون بند ناف شرکت بن یاخته های رویان که به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت ذخیره خون بند ناف عنوان کرد: برای کسانی که در بستگان خود افراد دارای بیماری های خونی و نقص ایمنی دارند، خون بند ناف را ذخیره می شود.

  او در عین حال به همه والدین توصیه کرد که به عنوان یک بیمه ای برای سلامتی در این خصوص اقدام کنند، چرا که با توجه به توسعه تحقیقات در حوزه سلول درمانی، در آینده می تواند بر کیفیت و درمان زندگی بیماران تاثیر قابل توجهی بگذارند.

مدیر تحقیقات شرکت فناوری بن یاخته های رویان ادامه داد: بانک خدمت رسانی در حوزه ذخیره سازی خون بندناف یک خدمتی است که همگام با کشورهای پیشرفته، امروز در ایران و برای هموطنان فراهم شده که هم افتخار است و هم یک امنیت روانی به ویژه برای خانواده های دارای بیماران خونی ایجاد می کند.

فعالیت بیش از 15 ساله شرکت بن یاخته های رویان در کشور نوری با اشاره به فعالیت بیش از 15 ساله شرکت بن یاخته های رویان در کشور، عنوان کرد: طی این بازه زمانی به عنوان اولین و بزرگترین بانک خون خاورمیانه بیش از 180 هزار نمونه خون بندناف تاکنون ذخیره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 65 پیوند در زمینه استفاده از سلول های خون بندناف در کشور

انجام 65 پیوند در زمینه استفاده از سلول های خون بندناف در کشور