مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:562023-06-08اقتصادي

تخریب کامل 22 واحد مسکونی و تلف شدن 200 رأس دام در سیل فیروزکوه


محمد حیدری منش، فرماندار فیروزکوه دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار کرد: بر اساس گزارش کمیته ارزیابی شهرستان فیروزکوه، سیل روز گذشته در حوزه های کشاورزی و دامپروری آسیب های زیادی وارد کرده که در این راستا، بالغ بر 200 رأس دام و یک هزار قطعه مرغ در پنج روستا تلف شدند.

وی ادامه داد: در این راستا، یک سالن از واحد مرغداری در دهستان پشت کوه تخریب و خسارت هایی به این واحد مرغداری وارد شد و در حوزه کشاورزی نیز، بالغ بر 600 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان فیروزکوه دچار خسارت شده و این موضوع به کشاورزان ما که درآمد سالانه و معیشت آنها به این امر وابسته است، زیان بسیاری را وارد می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در روستای طرود، طبق ارزیابی انجام شده، تاکنون 22 واحد مسکونی تخریب کامل شده است.

حیدری منش تاکید کرد: در شهرستان فیروزکوه، نیازمند این هستیم که اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری برای ایجاد سازه های آبخیزداری پیش بینی شود؛ در روستای طرود 9 سازه آبخیزداری داشتیم که این سازه ها عملکرد مطلوبی داشتند، اما لازم است که سازه های جدیدتری احداث شود.

وی در خصوص دیگر خسارات سیل روز گذشته خاطرنشان کرد: تاکنون سه دستگاه خودرو در شهر و روستاهای فیروزکوه از بین رفته و قسمت زیادی از 60 واحد مسکونی در شهر فیروزکوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب کامل 22 واحد مسکونی و تلف شدن 200 رأس دام در سیل فیروزکوه

تخریب کامل 22 واحد مسکونی و تلف شدن 200 رأس دام در سیل فیروزکوه