مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-16سياسي

مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند


امام جمعه تالش با انتقاد از بلاتکلیف ماندن پل اسالم و عابر پیاده این شهرستان گفت: مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اسلام مجتبی نورزاد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تالش با انتقاد از وضع موجود و مشکلات شهرستان تالش اظهار کرد: شهرستان تالش محلی برای حکم های سرپرستی مسئولین در گیلان شده چرا که بسیاری از ادارات به ویژه نهادهای مهمی چون فرمانداری و شهرداری با حکم سرپرستی اداره می شوند.

وی با انتقاد از عدم انسجام مسئولین شهرستان در بیان و حل مشکلات شهرستان در مرکز استان افزود: اگر بنده نقدی دارم یا مشکلات را بیان می کنم به دلیل مراجعات بسیاری از مردم به دفتر اینجانب است.

حجت الاسلام نوزاد با تاکید بر اینکه در پر باران ترین و سرسبزترین اقلیم این کشور پهناور قرار داریم اما در شهر با مشکل نداشتن آب آشامیدنی مواجه هستیم، گفت: در روستاها با هر بارش باران سردهنه های کشاورزی تخریب می شود و هر بار چندین میلیارد هزینه می شود و این موارد همه ناشی از سو مدیریت ها است.

وی با اشاره به اینکه پل اسالم و پل عابر پیاده شهر تالش همچنان بلا تکلیف مانده و معلوم نیست چه زمانی تعیین تکلیف می شود، ادامه داد: مسئولین فقط به شخص بنده بیش از پنج بار قول ساخت آن را طی ماه بعد داده اند که همچنان منتظر وعده هایشان هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند

مسئولان برای حل مشکلات منسجم باشند