مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-03سياسي

دغدغه یک استاندار؛ ما باید تامین کننده آب معدنی کشورهای عربی باشیم نه فرانسه


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص لزوم توجه به فرصت های سرمایه گذاری خارجی گفت: در زمینه های مختلف می توانیم صادرات داشته باشیم که یکی از آنها در بحث آب آشامیدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از دو اداره کل امور مالیاتی و همچنین اداره دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی گفت: کاروان بزرگی امروز از استان برای شرکت در مراسم امام راحل به تهران اعزام شدند تا در آن مراسم اصول کلی انقلاب توسط حضرت آقا تبیین شود.

وی گفت: خوشحالیم که در چنین روزی به این دو اداره کل آمدیم اداراتی که برای درآمد کشور و تحقق درآمدها اقدامات خیلی خوبی انجام می دهند و برای درآمدزایی در کشور شما نقش بسیار مهمی دارید.

استاندار با بیان اینکه تصور می کردم ساختمان فقط متعلق به اقتصاد و دارایی است گفت: شنیده ها حاکی از آن است که فضای اداری این دو اداره کل از یکدیگر تفکیک خواهند شد و ساختمان مجزایی خواهند داشت هدف ما نیز از این سفر دیدن مشکلات و همچنین دیدار با کارمندان بود تا بتوانیم حرف آنها را بشنویم.

احمدزاده در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه هر دو دستگاه استانی دارایی و مالیاتی از دستگاه های موفق به شمار می روند یادآور شد: مدیران زحمتکش و کارکنان خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه یک استاندار؛ ما باید تامین کننده آب معدنی کشورهای عربی باشیم نه فرانسه

دغدغه یک استاندار؛ ما باید تامین کننده آب معدنی کشورهای عربی باشیم نه فرانسه