مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-10سياسي

20 هزار نفر در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد نیازمند مسکن هستند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، مشکل مسکن محرومان این استان را رفع کنیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم با کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، مشکل مسکن محرومان این استان را رفع کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بخشی از محرومیت های استان در حوزه راه، آب آشامیدنی و برق رفع می شود.

سید علی احمدزاده در دیدار با سردار جمال الدین آبرومند رییس قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود نعمت های خدادادی اما عمق محرومیت ها در استان بالا است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان در ابعاد مختلف دارای مشکلات فراوانی است و نیازمند نگاه ویژه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از نفت صادراتی کشور از شهرستان گچساران تامین می شود و این جدای از 85 حلقه چاه منطقه بهمیی است، گفت: چندان بهره ای از این ظرفیت نمی بریم و جزء آلودگی زیست محیطی چیزی عاید گچساران نمی شود.

احمدزاده با اشاره به ظرفیت استان در بخش معدن افزود: علی رغم اینکه سدهای بزرگی احداث شده اما اراضی کشاورزی استان خشک و یا به صورت دیم کشت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد نیازمند مسکن هستند

20 هزار نفر در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد نیازمند مسکن هستند