مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-21سياسي

اتفاق نظر تهران و مسقط در بسیاری از مسائل منطقه ای و بین المللی


وزیر خارجه عمان در اظهاراتی با اشاره به سفر امیر عبداللهیان به مسقط تاکید کرد که ایران و عمان در بسیاری از موضوعات و پرونده های منطقه ای و بین المللی اتفاق نظر دارند.

- وزیر خارجه عمان در اظهاراتی با اشاره به سفر امیر عبداللهیان به مسقط تاکید کرد که ایران و عمان در بسیاری از موضوعات و پرونده های منطقه ای و بین المللی اتفاق نظر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عمان، بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه این کشور پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود در جمع خبرنگاران گفت: سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران به مسقط در راستای تداوم مشورت ها میان دو طرف و همکاری در بسیاری از پرونده های دوجانبه به ویژه پیگیری و اجرای نتایج سفر تاریخی سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان به جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت که ایران و عمان در بسیاری از موضوعات و پرونده های منطقه ای و بین المللی اتفاق نظر دارند و در این دیدار درخصوص آن ها مشورت و تبادل نظر شد.

وزیر خارجه عمان تاکید کرد که این مشورت ها و تبادل نظرها در تحقق صلح و ثبات و امنیت در منطقه سهیم خواهد بود.

ابوسعیدی خاطرنشان کرد که انتظار می رود به توافقات و تفاهمنامه هاو برنامه های اجرایی بیشتری در راستای منافع مشترک دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق نظر تهران و مسقط در بسیاری از مسائل منطقه ای و بین المللی

اتفاق نظر تهران و مسقط در بسیاری از مسائل منطقه ای و بین المللی