مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-21ورزشي

14 زوج موفق آذربایجان شرقی تجلیل شدند


در یازدهمین جشنواره استانی تجلیل از خادمین و فعالین ازدواج آذربایجان شرقی به نمایندگی از زوج های موفق،14 زوج تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر تقی زاده عصر چهارشنبه در دومین جشنواره سراسری وصال با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی اصلی اجرای برنامه های حوزه ازدواج جوانان می باشد، افزود: ولی این اداره به تنهایی نمی تواند در بحث امر خیر ازدواج قدم بردارد بلکه باید تمامی ارگان ها مثل اداره مسکن و شهر سازی، اداره کل کار و تعاون اجتماعی و مخصوصاً سازمان های مردم نهاد پای کار بیایند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: خدمت خالصانه نماینده ولی فقیه در استان که همیشه در طول خطبه های نماز جمعه از ازدواج و آسان گرفتن ازدواج صحبت می کنند و دیروز با حضور ایشان 240 جهیزیه به همت خیران و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) به شهرستان های زوج های جوان فرستاده شد.

تقی زاده همچنین به برنامه ای که به همت شهرداری منطقه هفت تبریز در بوستان قرآن انجام گرفته بود اشاره کرده و یادآور شد: حدود 40 زوج از جوانانی که ازدواج خود را آسان گرفته بودند تجلیل به عمل آمد.

وی اذعان داشت: امروز هم به همت شهرداری منطقه 10 تبریز برنامه شاد و سرور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 زوج موفق آذربایجان شرقی تجلیل شدند

14 زوج موفق آذربایجان شرقی تجلیل شدند