مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-30سياسي

تشکیل کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری در یزد


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از تشکیل کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری به منظور صیانت از حقوق این حوزه در یزد برای اولین بار در کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از تشکیل کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری به منظور صیانت از حقوق این حوزه در یزد برای اولین بار در کشور خبر داد.

احمد آخوندی در خصوص جرییات تشکیل این کمیته گفت: به منظور صیانت از حقوق میراث فرهنگی و گردشگری و با توجه به اینکه شهر یزد، به عنوان شهر میراث جهانی شناخته شده، برای اولین بار در کشور کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری ذیل کمیته های کانون وکلا تشکیل می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با اشاره به اینکه این اقدام در کشور منحصربه فرد است، افزود: در این راستا مقرر شده برای گردشگران خارجی، وکلایی که مسلط به زبان انگلیسی باشند معرفی شوند، همچنین در رابطه با املاک کثیر المالک و مجهول المالک رهاشده نیز با همکاری کانون وکلای دادگستری یزد و برای صیانت از میراث فرهنگی با راهکارهای قانونی برای الزام مالکین به مرمت اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، آخوندی در پایان افزود: آموزش حقوقی فعالان بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و از طرف دیگر آموزش وکلا در رابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری در یزد

تشکیل کمیته صیانت از میراث فرهنگی و گردشگری در یزد