مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-19ورزشي

کمیته ملی المپیک پاسخ ادعای دبیر را داد


روابط عمومی کمیته ملی المپیک جهت تنویر افکار عمومی و احترام به جامعه مخاطبان ورزش کشور در خصوص اظهارات علیرضا دبیر در مجمع عمومی سالیانه، توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در مجمع فدراسیون اعلام کرد که چهارماه از سال گذشته و کمیته ملی المپیک فقط 3 میلیارد تومان به ما داده است.

در این زمینه باید متذکر شد که کمیته ملی المپیک در سال 1401 مبلغ 16 میلیارد و 269 میلیون تومان به فدراسیون کشتی کمک نموده  که 800 میلیون تومان آن مربوط به بورسیه ورزشکاران المپیکی بوده است و در 3 ماهه اول سال جاری نیز تاکنون مبلغ 7 میلیارد و 300 میلیون تومان به این فدراسیون واریزی داشته و نیز مبلغ 245 میلیون تومان هم برای بورسیه ورزشکاران المپیکی به آن فدراسیون پرداختی داشته است.

همچنین کمیته ملی المپیک برای اعتبارات سال 1402 مبلغ 23 میلیارد تومان برای آن فدراسیون در جدول توزیع اعتبارات بودجه توسط هیات اجرایی مصوب نموده است و در صورت لزوم مساعدتهای بیشتری هم انجام خواهد شد.

در خصوص بند فوق لازم به توضیح است که رسالت کمیته ملی المپیک طبق اساسنامه، مساعدت در جهت تهیه بلیط و اعزام ورزشکاران به بازیهای آسیایی و المپیک بوده و این کمیته ردیف مستقلی جهت کمک به فدراسیون های ورزشی در ردیف های بودجه ای خود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ملی المپیک پاسخ ادعای دبیر را داد

کمیته ملی المپیک پاسخ ادعای دبیر را داد