مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-11سياسي

تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می شود


استاندار گیلان با بیان اینکه پیشرفت ایران با جوانان سرعت می گیرد، گفت: تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان، اظهار کرد: آینده از آن جوانان است و باید نسبت به حمایت از این نسل و مدیران آینده این سرزمین برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی افزود: جوانان طلایه داران تمدن نوین اسلامی هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار گیلان با بیان دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به امور جوانان دارد، گفت: بکارگیری از ظرفیت های جوانان در بخش های مدیریتی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

عباسی با بیان اینکه افزایش راندمان کاری ادارات با بهره گیری از ظرفیت جوانان تحقق می پذیرد، اضافه کرد: بهره مندی از قابلیت های جوانان در عرصه های مختلف عملکرد مدیران را ارتقا می بخشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران با جوانان سرعت می گیرد، افزود: تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از مدیران و مشاوران جوان در دستگاه های اجرایی، بیان کرد: در کشور ما جوانان عزیز دارای بار علمی ارزنده و ایده های بسیار خوبی هستند و اگر در بدنه دستگاه های اجرایی از آنها به درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می شود

تحول گرایی در گیلان با مشارکت جوانان محقق می شود