مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-18بين الملل

دیدار وزیر خارجه عربستان با رییس جمهور ایران


رییس جمهور در دیدار وزیر خارجه عربستان به استقبال و خرسندی دولت ها و ملت های اسلامی از برقراری روابط تهران- ریاض اشاره کرد و گفت: تنها دشمنان مسلمانان و در راس آن ها رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای ایران و عربستان ناراحت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای رییسی عصر شنبه در دیدار وزیر خارجه عربستان سعودی با استقبال از برقراری روابط دو کشور مهم و اثرگذار جهان اسلام، به موسم حج و حضور مسلمانان از اقصی نقاط دنیا در سرزمین وحی اشاره کرد و افزود: اقتضای اعتقادات اسلامی، حسن همسایگی و منافع دو ملت در گفتگو و تعامل تهران و ریاض است.

رییس جمهور با تاکید بر سیاست همسایگی دولت و اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشور های اسلامی ندارد، به استقبال و خرسندی دولت ها و ملت های اسلامی از برقراری روابط تهران- ریاض اشاره کرد و اظهار داشت: تنها دشمنان مسلمانان و در راس آن ها رژیم صهیونیستی از توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای ایران و عربستان ناراحت هستند.

رییسی با بیان اینکه در منطقه ما مسائل و مشکلات مختلفی وجود دارد که مایه رنج امت اسلامی شده است، تاکید کرد: با همکاری و گفتگوی بین کشور های منطقه می توان بر این مصائب و مشکلات فائق آمد و در این مسیر نیازی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه عربستان با رییس جمهور ایران

دیدار وزیر خارجه عربستان با رییس جمهور ایران