مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-06سياسي

مکتب امام خمینی،ادامه راه مکتب انبیاء و اولیا است


رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان گفت: مکتب امام به نظر من همان مکتب انبیا و مکتب اولیا و ائمه طاهرین است که خودشان فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.

- حجت الاسلام سید احمد رضوی رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی ها و صفات امام خمینی (ره) گفت: هر نهضت و قیامی را باید از صاحب آن نهضت و قیام پرسید که هدف شما چه بوده؟ و چه می خواستید؟ و آیا به آن نتیجه رسیدید یا نه؟ وی ادامه داد: خداوند عالم؛ خلقت انسان ها و خلقت موجودات را هدفگذاری نمود و هدف آن را معرفت خودش، شناساندن خودش و عبادت خداوند قرار داد و برای این هدف و مقصد انبیا و اولیای الهی را فرستادند که هر کدام به نحوی در راستای همین هدف زحمت هایی کشیدند و زندگی و تمام همّ و غم خودشان را در این راستا قرار دادند.

از انبیا الهی گرفته تا پیامبر ما، پیامبر خدا (ص) و ائمه طاهرین در زندگی خود مبارزاتی برای اعتلای کلمه الله و اعتلای کلمه الحق داشتند و زحمت هایی در این راستا کشیدند.

رییس جامعه روحانیت بلتستان ادامه داد: اگر از پیامبر خدا بپرسیم که شما چه هدفی داشتید، اولین سخن همین بود قولوا لااله الا الله تفلحون و هدف هایی در این راستا قرار داد و ائمه طاهرین همین طور و سرمشقی که حضرت امام قرار داده بود، مولا سیدالشهدا هم همین اهداف را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام خمینی،ادامه راه مکتب انبیاء و اولیا است

مکتب امام خمینی،ادامه راه مکتب انبیاء و اولیا است