مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-13اقتصادي

پی سازی 500 واحد نهضت مسکن ملی رودان


معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان از اجرای پی سازی 500 واحد از طرح نهضت مسکن ملی رودان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، زندوکیلی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان و فرماندار رودان از روند اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرهای  رودان و بیکاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با ابراز رضایت از پیشرفت روند اجرای این طرح در رودان به خبرنگار فارس گفت: برای اجرای سایت اول  طرح نهضت مسکن ملی  رودان  زمینی به مساحت 9 هکتار  آماده شده است و  در مجموع نیز   هزار و 992 قطعه زمین برای واگذاری  آماده سازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در این طرح بیش از 2 هزار و 700 نفر ثبت نام کرده اند که  بیش از هزار و 700 نفر از آنها واجد شرایط واگذاری زمین هستند.

زند وکیلی تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و 100 واحد در مرحله پی سازی و فندانسیون هستند و در مجموع در سایت اول این طرح برای 500 واحد مرحله پی سازی و فندانسیون انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح نهضت ملی مسکن در شهر رودان در زمینی به مساحت 149 هکتار اجرای خواهد شد که تمامی واحد های آن به صورت ویلایی خواهد بود و در این طرح فضای ورزشی، آموزشی، مسجد، پارک و بوستان و احداث بلوار نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی سازی 500 واحد نهضت مسکن ملی رودان

پی سازی 500 واحد نهضت مسکن ملی رودان