مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-06سياسي

دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در مرحله استانی برگزار می شود


معاون امور هنری و سینمایی دفاع مقدس استان قزوین گفت: دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در مرحله استانی و با حضور گروه های سرود در قزوین برگزار می شود.

- قزوین- معاون امور هنری و سینمایی دفاع مقدس استان قزوین گفت: دومین جشنواره ملی ترنم حماسه در مرحله استانی و با حضور گروه های سرود در قزوین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کامبیز مهاجر اظهار کرد: مرحله استانی دومین جشنواره ملی گروه های سرود مردمی و دانش آموزی با عنوان ترنّم حماسه در استان قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام مرحله استانی دومین جشنواره ملی گروه های سرود دانش آموزی، دفاع مقدس و مقاومت با عنوان ترنم حماسه از طریق پیام رسان ایتا صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند با ثبت گروه خود در این خصوص اعلام آمادگی کنند.

مهاجر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ترنم حماسه تا 15 تیر سال جاری اعلام شده است، گفت: تمامی گروه های سرود علاقه مند به شرکت در این جشنواره، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09226211386 در پیام رسان ایتا یا شماره مستقیم دبیرخانه 33885886-021 و یا به آدرس باراجین، بوستان فدک، ضلع جنوبی شهدای گمنام، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، معاونت هنری سینمایی ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در مرحله استانی برگزار می شود

دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در مرحله استانی برگزار می شود