مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-15بين الملل

آمریکا به دنبال تشکیل یک گروه شبه نظامی تازه در سوریه


آمریکایی ها که متوجه شده اند برای پیشبرد اشغالگری و تحقق اهداف خود در سوریه دیگر نمی توانند روی نیروهای قسد حساب باز کنند، پروژه جدیدی با هدف تشکیل یک گروه شبه نظامی تازه با استفاده از عشایر عربی طراحی کرده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الف نوشت: ادامه حضور نظامیان آمریکایی در سوریه با وجود شکست رسمی داعش در این کشور ثابت می کند که مبارزه با داعش صرفا یک بهانه برای اشغالگری آمریکایی ها در سوریه بوده و واشنگتن اهداف متعدد دیگری در این کشور دارد.

آمریکا در حالی به بهانه جنگ با تروریسم در سوریه باقی مانده که خودش حامی اصلی گروه های تروریستی و مشخصا داعش در این کشور به شمار می رود و هر زمان که احساس نیاز کند، مجددا کارت داعش را رو می کند.

استان حسکه سوریه و سایر مناطق شمالی این کشور که تحت اشغال نیروهای آمریکا و شبه نظامیان قسد (وابسته به ایالات متحده) هستند، از مناطق ناامن سوریه محسوب می گردند و همواره شاهد اعتراض شهروندان سوریه به تحرکات تروریستی آمریکا و مزدورانش هستند.

همچنین غارت نفت و منابع طبیعی سوریه توسط نظامیان آمریکایی نیز تبدیل به یک خبر عادی شده و واشنگتن علاوه بر تحریم های خفقان آوری که ضد ملت سوریه اعمال کرده، عملا موجب محرومیت آنها از ثروت های طبیعی خودشان نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال تشکیل یک گروه شبه نظامی تازه در سوریه

آمریکا به دنبال تشکیل یک گروه شبه نظامی تازه در سوریه